Українська плодоовочева продукція дорожчає вже шість тижнів поспіль
Плодоовочева продукція дорожчає вже шість тижнів поспіль.
За цей період овочі та фрукти подорожчали на 11,8%
Плодоовочевий індекс за попередній тиждень (з 21-го по 28-е лютого ) виріс на 0,1% після зростання на 1,2 % тижнем раніше, повідомляє «АПК-Інформ: овочі та фрукти».
«На минулому тижні на ринку було багато різноспрямованих цінових тенденцій: з одного боку імпортна продукція продовжувала дорожчати унаслідок зростання курсів долара і євро, а з іншого — попит на овочі та фрукти помітно знизився унаслідок зростання їх вартості, що змушувало торговців знижувати ціни, — говорить Тетяна Гетьман, керівник проекту «АПК-Інформ: овочі та фрукти». — В умовах політичної та економічної нестабільності в країні, подальше ціноутворення може бути досить непередбачуваним, тому що залежатиме від курсів валют і внутрішнього попиту».
Найрізкіше за тиждень подорожчали імпортні цитрусові, сезон активної реалізації яких добігав кінця. Апельсини подорожчали на 20%, мандарини — на 15,4%, а лимони — на 7,7%. Ціни на тепличні овочі переважно знизилися на 1-5%, а ціни на борщової набір — на 0,3%.