Оперативність та безкоштовність – запорука якісного сервісного обслуговування
Міндоходів України створює позитивну податкову культуру у відносинах бізнес-спільноти та податківців, як рівноправних партнерів, формує та реалізовує спільну ідею через якісне сервісне обслуговування кожного платника до наповнення державної казни своєчасно та в повному обсязі. Важливим кроком на цьому шляху стало створення в Україні Центрів обслуговування платників податків (ЦОПП).
Завдяки сервісам Міністерства доходів і зборів платники податків можуть оперативно та безкоштовно отримати довідки, дозволи та свідоцтва. Так, зокрема, серед послуг, які пропонуються, – реєстрація книги обліку доходів та витрат, видача довідки про сплату роботодавцем податків та зборів, реєстрація реєстратора розрахункових операцій, видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, видача торгового патенту тощо.
За шість місяців 2014 року загальна кількість послуг наданих у ЦОПП Кіровоградської ОДПІ ГУ Міндоходів у Кіровоградській області складає 124,4 тис., у тому числі: адміністративних послуг – 11,7 тис. (значна кількість надання адмінпослуг стосувалась видачі реєстраційних номерів облікової картки платника податків – 5,0 тис., видачі довідок про відсутність заборгованості із сплати податків та платежів до бюджету – 1,8 тис., тис., реєстрації книг обліку розрахункових операцій та реєстратора розрахункових операцій – 1,3 тис., взяття на облік платників єдиного соціального внеску – 0,5 тис., реєстрації книг обліку доходів та книг обліку доходів і витрат платниками єдиного податку – 0,4 тис., видачі ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами – 0,4 тис., реєстрації книг обліку доходів і витрат платниками, які обрали загальну систему оподаткування - 0,3 тис., надання витягів з реєстрів платників єдиного податку та платників податку на додану вартість -0,2 тис., видачі торгового патенту – 0,04 тис.).
Прес-служба Кіровоградської ОДПІ