Засідання районної постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян
З метою сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян у Знам’янській районній державній адміністрації проведено засідання постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян.
Під час засідання комісії про роботу із зверненнями громадян заслухали інформацію про стан додержання законодавства під час роботи із зверненнями громадян в управлінні соціального захисту населення та фінансовому управлінні райдержадміністрації.
Начальник управління соціального захисту населення Іванова А.І. довела до відома присутніх те, що робота із зверненнями громадян в управлінні проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та інших законодавчих актів, на інформаційний стенді оприлюднені методичні матеріали по роботі із зверненнями, а також графіки прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, начальником управління соціального захисту населення та його заступниками.
Протягом січня-жовтня 2018 року до районної державної адміністрації з питань соціального захисту населення звернулося 199 жителів району, а також інших населених пунктів області та країни, що становить 47,5% від загальної кількості звернень, що надійшли до райдержадміністрації. Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо призначення і виплати соціальної допомоги, субсидії (53,3%) та надання матеріальної допомоги (21,1%). Із усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації з питань соціального захисту населення 50,3% були вирішенні позитивно, ще на 49,7% були надані відповідні роз’яснення.
Заступник начальника фінансового управління райдержадміністрації Шмуратова Л.В. повідомила, що кожного кварталу в управлінні проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян, наявні журнали реєстрації звернень громадян, затвердженні графіки особистого прийому громадян начальником та заступником управління. Протягом січня-жовтня 2018 року скарги від громадян до фінансового управління не надходили.
Наприкінці засідання керівник апарату райдержадміністрації Слюсаренко О.О. наголосила, що керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації необхідно постійно забезпечувати створення сприятливих умов для відвідувачів, виявляти та усувати причини, що породжують скарги громадян та повторні звернення, а також сприяти збільшенню кількості позитивно вирішених звернень громадян.