Про розгляд звернень громадян
У Знам’янській районній державній адміністрації відбулося засідання районної постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян, яке провела керівник апарату райдержадміністрації О.Слюсаренко.
Під час засідання комісії про роботу із зверненнями громадян проінформували Володимирівський сільський голова Л.Грібеннікова та начальник служби у справах дітей райдержадміністрації В.Ганул.
Володимирівський сільський голова Л.Грібеннікова довела до відома присутніх, що відповідно до чинного законодавства стан роботи із зверненнями громадян заслуховується на розширених засіданнях виконкому за участю керівників підприємств, установ та організацій, які працюють на території Володимирівської сільської ради. У приміщенні сільської ради розміщений інформаційний стенд, на якому оприлюднені законодавчі акти та методичні матеріали з питань розгляду звернень громадян, графіки прийомів громадян керівництвом області, району та сільської ради.
Протягом 2017 року громадяни Володимирівської сільської ради зверталися з питань соціального захисту населення (призначення і виплата соціальної допомоги, субсидії, надання матеріальної допомоги), частка звернень яких складає 68,4%; комунального господарства (електропостачання будинків, санітарного стану та благоустрою населеного пункту, ремонту доріг та вулиць) – 21%; з інших питань – 10,6%. Позитивно вирішені 42,8% звернень, на 52,6% звернень були надані роз’яснення, вживаються заходи щодо його вирішення – 5,2%.
Начальник служби у справах дітей райдержадміністрації В.Ганул доповіла, що протягом січня-липня 2017 року до служби надійшло 7 звернень громадян з питань неналежного виконання батьківських обов’язків, з яких 2 – було вирішено позитивно, на 5 звернень надані відповідні роз’яснення.
Керівникам було рекомендовано при розгляді звернень громадян дотримуватися вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», а також: забезпечувати створення сприятливих умов для відвідувачів, постійно виявляти та усувати причини, що породжують скарги громадян та повторні звернення.